Klachten
Bij Berezorg nemen we klachten serieus. Neem contact met ons op of dien je klacht in via Klachtenportaal Zorg voor een onafhankelijke beoordeling en oplossing.
Liever direct contact?
Bij Berezorg nemen we klachten serieus. Neem contact met ons op of dien je klacht in via Klachtenportaal Zorg voor een onafhankelijke beoordeling en oplossing.
Liever direct contact?
Klachten
Bij Berezorg werken we transparant en doen we dagelijks ons uiterste best om kwalitatief goede zorg te leveren, waarbij het voor ons belangrijk is dat een zorgvrager zich gehoord en gesteund voelt. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent of een klacht hebt. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Ook voor tips of verbeterpunten staan wij open.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
klachtcommissie
Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt. Wil je advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op. Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg via deze link. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor je geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.